Salon etiquette

 

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat een behandeling bij Bij Veraz ook echt aanvoelt als een heerlijk verwen moment.

Er zijn een aantal dingen waar wij veel waarde aan hechten en we zouden het heel fijn vinden als je dat respecteert en daar in mee gaat:

 

OP TIJD KOMEN

Dit spreekt denk ik voor zich. Mocht het nou toch is voorkomen dat je het niet helemaal lukt om op tijd te zijn, laat het ons dan even weten. Wanneer het mogelijk is in de agenda verzorgen we de volledige behandeling die je hebt geboekt. Laat de agenda dat niet toe dan kan het zijn dat we jouw behandeling moeten inkorten. We rekenen dan wel het volledige behandeltarief.

 

ANNULEREN VAN JOUW AFSPRAAK/ NIET KOMEN OPDAGEN

Wat jammer dat je afspraak nu niet door kan gaan of dat er iets tussen is gekomen.  Geef dit wel minimaal 24 uur van te voren aan. Op die manier kunnen wij jouw gereserveerde plek nog aan iemand anders geven. Wanneer je niet binnen 24 uur annuleert of je komt niet opdagen dan mogen wij het volledige behandeltarief van de behandeling die je had geboekt in rekening brengen. 

 

ALS JE JE NIET HELEMAAL FIT VOELT

Dan kunnen we het juist begrijpen dat je behoeft hebt aan heerlijk ontspan moment. Maar we vinden het wel fijn als je dit van te voren even aangeeft of overlegt met ons. Hetzelfde geldt natuurlijk voor ons. Wanneer jouw specialiste zich niet helemaal fit voelt zal ze dit voor de behandeling (waarschijnlijk dat ze je van te voren even belt) aan je aangeven en met je bespreken of de behandeling door kan gaan.

 

HUISDIEREN IN DE SALON

Dit is ivm de hygiene niet toegestaan.

 

GEBRUIK VAN JE MOBIELE TELEFOON

Natuurlijk zeggen we je niet dat je jouw telefoon uit moet zetten tijdens jouw behandeling. Maar....? Is het een optie om dat wel te doen? Zodat je even volledig in het moment kan zijn? Wanneer je een telefoongesprek wil voeren moet dit kunnen. Wel vinden we het fijn als je even mee wil denken en rekening wilt houden met ons en met de andere aanwezige klanten in de salon. 

 

KINDEREN IN DE SALON

Jij wilt jouw kindje meenemen naar jouw behandeling: We willen je vragen om dit van te voren even met ons te overleggen zodat wij kunnen kijken of dat dat ook kan qua bezetting in onze agenda. Veel van onze klanten zijn mama en hebben juist even oppas geregeld om moment voor zichzelf te hebben en even te kunnen genieten van een momentje van rust.

Je wilt samen met een kind een behandeling boeken: Wat leuk. Hierover denken we graag met je mee.  Wij hebben hier wel verschillende ervaringen mee. De meeste jonge meisjes vinden het helemaal geweldig om naar een schoonheidsspecialiste te gaan (uiteraard passen wij de behandeling hierop aan). Helaas hebben wij ook de ervaring gehad dat een meisje het te spannend vond en dat we de behandeling vroegtijdig hebben moeten stoppen. Hier kunnen wij beiden natuurlijk niks aan doen. Mocht dit gebeuren dan gaan we uiteraard kijken naar een leuke oplossing voor dat moment. 

 

HYGIENE

Ook dit spreekt voor zich. 

 

IETS IS NIET HELEMAAL NAAR JOUW WENS VERLOPEN

Dat vinden wij super jammer. Graag willen wij ons blijven verbeteren zodat we jou het beste kunnen bieden. Maak het dan ook bespreekbaar met ons. Wij staan helemaal open voor feedback en nemen deze ook erg serieus. We willen niks liever dan met jou in gesprek blijven om te kunnen leren en verbeteren en aan jouw verwachting kunnen voldoen. Vind je dit moeilijk? Zet het dan op papier en mail het naar info@bijveraz.nl